Tippek a marketing költség csökkentésére
Egy professzionálisan végrehajtott SEO kampány az egyik legköltséghatékonyabb marketing eszköz egy vállalkozás kezében. Ha jól végzik, akkor a látogatók a keresőmotorok első helyein találják meg a webhelyet, amikor a termékeket vagy szolgáltatásokat keresik. Sok cég nem rendelkezik megfelelő SEO tapasztalattal, ezért célszerű egy professzionális SEO szakértőt megbízni.
Miért érdemes SEO-ba fektetni
Egy rosszul működő weboldal, amelyet senki sem látogat – veszteség egy cég számára. Viszont a keresőoptimalizálással növelhető a weboldal erőssége, és javul a helyezése, amelyek minőségi látogatókat hoznak. A jól végrehajtott SEO stratégia az egyik legköltséghatékonyabb marketing eszköz, amely nem csak az oldal láthatóságát növeli, de számottevő előnyt biztosít a SEO-t nem alkalmazó versenytársakkal szemben.
Alapos, szakszerű elemzés
Amikor az emberek az interneten keresnek valamit, általában olyan keresőmotorokhoz fordulnak, mint például a Google. Beírnak egy kulcsszót, és a Google a legjobb találatokat teszi közzé arra a bizonyos kulcsszóra. Sok cég nincs tisztában azokkal a kulcsszavakkal, amelyet a megcélzott célközönség a keresése során beír. Itt van jelentősége a SEO szolgáltatóknak, amelyek egyebek mellett tudják hogyan és milyen elvek alapján működnek a keresőmotorok. Ugyanakkor fejlett és pontos eszközöket használnak, amelyek révén meg tudják határozni, hogy az adott célközönséget mi érdekli, mire keresnek rá az interneten.
Hogyan csökkentheti egy cég a marketing költségeit?
A hagyományos marketingeszközök, mint például címjegyzékek, brosúrák, és egyéb nem mérhető hirdetési eszközök alkalmazása jelentős költséggel járnak. A SEO-val, és a keresőmarketing kampányok segítségével jobb megtérülés érhető el, jelentősen csökkenthető a marketing költség, ugyanakkor az eredmények nem csak hosszútávúak, és megfizethetőek, és – nagyon fontos szempont – mérhetőek is lesznek.
Melyek a leggyakrabban feltett kérdések a SEO eredményességével kapcsolatban?
Ha már eldöntöttük, hogy egy SEO cégre van szükségünk, érdemes a céljainkhoz leginkább passzoló szolgáltatót kiválasztani. Számos kérdés merülhet fel szerződés megkötése előtt, amelyet érdemes az elején tisztázni. A leggyakoribb, megfontolandó kérdések a következők:
- Milyen konkrét eredmények érhetők el a SEO-val?
Egy professzionális cég a weboldal profiljának fejlesztésekor etikus és fenntartható technikákat alkalmaz, viszont tudni kell, hogy a SEO hosszú és középtávon eredményes, gyakran hónapok évek szükségesek. Ahogy javul idővel az oldal helyezése, úgy nő a forgalom és az eladások mértéke. Miért fontos, hogy ezzel tisztában legyünk? A rangsorolással gyakran már hetekkel később is – a vártnál gyorsabban érkezhetnek eredmények. Viszont legyenek fenntartásaink olyan cégekkel kapcsolatban, amelyek azt ígérik, hogy pár héten belül az első oldal tetejére juttatják el az oldalunkat. Ezek azonban csak olyan keresések, amelyek mögött csekély a keresési mennyiség, vagy a keresési szándék. Ez azt jelenti, hogy habár az első találatok között van az oldal, de nem fognak rá kattintani, mivel nem ez a kereső szándéka, nem erre a kifejezésre keresett rá. Nincs értelme akkor rangsorolni, ha az nem növeli az üzleti értéket.
- Miben különbözik más SEO cégtől, hogyan értesülünk a kampány előrehaladásáról?
Tudni kell, hogy időbe telik egy weboldal optimalizálása a keresőmotorokhoz, ami hazai területen a Google-ra való optimalizálást jelenti. Egyes SEO cégek számára evidencia, hogy az ügyfelek felé elszámoltathatóak legyenek a SEO folyamat során.
Mit jelent számunkra az elszámoltathatóság, és hogyan biztosítjuk?
Az első szakaszban minden hónapban havi jelentést nyújtunk, amelyből látható a személyre szabott kampánnyal kapcsolatos munka az elért helyezések növekedése és a webhely organikus forgalmának növekedése terén.
Hogy a weboldal online jelenléte még hatékonyabb legyen a következő szakaszban már tovább lépünk a weboldal forgalmának a mérésére, és a konverzió növelésére. Így a keresőmotorokból célzottabb leadek szerezhetők.